Vanuit een achtergrond in architectuur en een passie voor film, kunst, animatie en design specialiseerde ik me geleidelijk in 3D/ CGI, waarbij ik deze disciplines verweef tot een samenhangende, interdisciplinaire praktijk.
Ik werk op het snijvlak van kunst en industrie en vorm een brug tussen de creatieve visie van de kunstenaar en de technische uitvoering. Mijn expertise in 3D/CGI stelt me in staat om initiële ideeën te vertalen naar productieklare visuals en objecten die kunnen dienen als sculpturen of beelden, en zo de kloof tussen concept en fysieke realiteit te overbruggen.
Afhankelijk van de projectfase variëren de resultaten van schetsmatige visuals voor ontwerpevaluatie tot fotorealistische renderings, modellen voor 3D-printen of frezen (sculpturen), architecturale visualisaties en animaties voor presentaties, publicaties of tentoonstellingen.
With a background in architecture and a passion for film, art, animation and design, I gradually specialized in 3D imagery - weaving these disciplines into a cohesive, interdisciplinary practice.
Operating at the intersection of art and industry, I act as a bridge between the creative vision of the artist and technical execution. My expertise in 3d / CGI allows me to translate initial ideas into production-ready visuals and objects, it being models that can serve for sculptures or imagery, bridging the gap between concept and physical reality.
Depending on the project phase, deliverables range from sketch-like visuals for design evaluation to photorealistic renderings, models / sculptures for 3d-print or milling, architectural visualisations, animations for presentations, publications, or exhibitions
CGI
ANIMATION
3D MODELING FOR MOLDING AND PRINT, SCULPTURES
ANIMATION
3D MODELING FOR MOLDING AND PRINT, SCULPTURES